Lyda Klein Gunnewiek

Even voorstellen

Lyda Klein Gunnewiek is een voorbeeld van vitalititeit voor senioren. Als VVVS zijn wij blij dat zij voor ons de valpreventielessen gaat verzorgen

Trainers

Lyda-Klein-Gunnewiek

Lyda Klein Gunnewiek is judoleraar B. Lyda Klein Gunnewiek - Silvius, geboren in Sneek in 1947, bezit de 4e dan. Lyda begon als 15 jarige met judo en behaalde meerdere nationale titels in haar wedstrijdperiode. Daarna heeft zij haar bevoegdheid tot judolerares behaald en is zij zich op het lesgeven gaan richten. De afgelopen 35 jaar heeft zij talrijke judogroepen geleid van beginners en gevorderden tot wedstrijdnivo. Op latere leeftijd heeft zij aan haar palmares nog 4 wereldtitels bij de masters behaald. Binnen het District Oost Nederland is zij examinator bij de hogere examens en heeft zij 5 jaar de speciale Runners Up trainingen geleid. Ook is zij jaarlijks actief op het Internationale Spirit of the Eagle Judocamp in Amerika. Ze is ondertussen gepensioneerd, maar u zult haar zeker nog af en toe in de dojo aantreffen.

vvvs-silvius-certificaat

Aanvang judo 1962